Медиумска писменост

PRINDËR

Email Shtyp pdf
AddThis Social Bookmark Button
There are no translations available.

Јазик на убедувањето - втор дел


1963_Techniques_of_Persuasion_-_J.A.C.BrownВо вториот дел на „Јазик на убедувањето“ ви ги претставуваме техниките на убедување од средно ниво.

16. Големата лага. Се смета дека луѓето повеќе се сомневаат во малите лаги отколку во големите. Големата лага е повеќе од преувеличување, тоа е раскажување на измислената приказна во детали со голема самодоверба и на харизматичен начин. Да се препознае Големата лага потребно е да се размислува надвор од „рамките“ и да се поставуваат прашања кои другите не ги прашуваат. 

Përditësue ( E hanë, 22 Mars 2010 11:31 ) Lexo ma...
 
Email Shtyp pdf
AddThis Social Bookmark Button
There are no translations available.

Притисок на убавината

 

Погледнете го ова видео, кое беше дел од кампањата „Campaign for Real Beauty“ на „Dove“, а носи порака посветена првенствено на родителите - „Зборувајте со вашите деца пред тоа да го стори индустријата за убавина!“.

 

Përditësue ( E premte, 07 Maj 2010 15:34 )
 
Email Shtyp pdf
AddThis Social Bookmark Button
There are no translations available.

Јазик на убедувањето (прв дел)


PropagandaЦелта на најголемиот дел од медиумите е да ја убедат публиката да верува во нешто или да направи нешто. Холивудските филмови користат скапи специјлни ефекти да направат да веруваме дека она што го гледаме е реално. Сториите од вестите употребуваат најразлични техники да не уверат дека информацијата е вистинита.

Медиумските пораки кои најмногу се посветени на убедување на публиката можат да се најдат во рекламирањето, односите со јавност и поддржувањето на некого или нешто. Комерцијалното огласување се обидува да не убеди да купиме производ или услуга. Односите со јавност ни „продаваат“ позитивна слика за корпорација, влада или организација. Политичките групи или групите за поддршка (групи кои подржуваат одредено верување, гледна точка, политика или акција) не убедуваат да им дадеме поддршка, да гласаме за нив, со помош на реклами, говори, летоци и други средства. Овие техники на убедување ги нареуваме „јазик на убедувањето“. И тие не се нови – Аристотел пишувал за убедувачки техники пред повеќе од 2000 години.  Уште пред тоа време, па се до сега, техиките на убедување се употребуваат постојано како од говорниците, писателите, така и од медиумите. 

Përditësue ( E premte, 19 Shkurt 2010 12:09 ) Lexo ma...
 
Email Shtyp pdf
AddThis Social Bookmark Button
There are no translations available.

IT.com.mk - Водич за зачувување на приватноста на „Facebook“

 

vodic ITВо време кога популарноста на најголемата социјална мрежа, „Facebook“, кулминира, погласни стануваат и предупредувањата за заштита на приватноста, која многу од корисниците често ја занемаруваат, несвесни за последиците. Сите пофалби за оваа тема одат на адреса на порталот IT.com.mk, кој објави Водич за зачувување на приватноста на „Facebook“. Силно им препорачуваме на сите корисници на „Facebook“ да го преземат тука, и внимателно да го прочитаат.
Përditësue ( E premte, 07 Maj 2010 14:27 )
 
Faqe 1 nga 2

novi_baneri_03ALIDSCSEJCnovi_baneri_06_ALbaneri-ok_01_ALВисока школа за новинарство и за односи со јавностаБиро за развој на образованието