Медиумска писменост

РОДИТЕЛИ

Е-пошта Печати PDF
AddThis Social Bookmark Button

Поимовник на медиумската писменост

 

Секој специјализиран дискурс има свој посебен јазик, па така е и со дискурсот на медиумската писменост. Многу од поимите кои се наведени тука често имаат мошне пошироко значење од она кое ќе ви го претставиме. Ова е само обид да се дефинира значењето на поимите во областа на медиумската писменост.

Агенда/поставување на агенда: Процес со кој медиумите се обидуваат да влијаат на луѓето околу тоа што и за што да зборуваат и размислуваат.

Брендирање: Процес со кој добрата на пазарот стануваат препознатливи повеќе поради имиџот отколку поради конкретен квалитет. 

Последно освежено ( Понеделник, 01 Март 2010 14:46 ) Повеќе...
 
Е-пошта Печати PDF
AddThis Social Bookmark Button

Деконструкција на медиумските пораки

 

Сите медиумски пораки – ТВ програмите, весниците, филмовите, рекламита и слично – се создадени или конструирани од луѓе. Една од најважните вештини во медиумската писменост е способноста за деконструкција на медиумските пораки – темелно испитување и расчленување на медиумските пораки со цел да се разбере како тие навистина функционираат.

Последно освежено ( Понеделник, 01 Март 2010 14:47 ) Повеќе...
 
Е-пошта Печати PDF
AddThis Social Bookmark Button

Десет причини за изучување на медиумската писменост 

„Се давиме во информации, но гладуваме за знаење“

--John Naisbitt, Megatrends

 

1. Им помага на студентите да бидат мудри конзументи на медиумските содржини, добри менаџери со информации, одговорни продуценти на сопствените идеи во користењето на моќните мултумедијални алатки на глобалната медиумска култура.

 

Последно освежено ( Вторник, 13 Април 2010 12:25 ) Повеќе...
 
Страница 2 од 2

МИМIDSCSEJCФинансирано од:Министерство за образование и наукаВисока школа за новинарство и за односи со јавностаБиро за развој на образованието